Fullt upp hela helgen!

Hej , förlåt för dålig uppdatering på min front, men har verkligen haft fullt upp hela helgen fram tills idag just nu.
I fredags var de jätte mysigt, först var jag med antonia ett tag, sen hämtade sebbe upp mig och desiree och åkte till stan och kollade på bio ( baksmällan 2)
Den var riktigt bra! Efter de skjutsade sebbe hem mig till antonia och jag sob där. Igår så vaknade vi och åkte ner på "stan" i nynäs och sånt. Sen hem och hann typ inte fixa mig och sen skjutsade antonias föräldrar mig till pappa. Jag kom hem, sen så gick jag på en gång och nu skulle jag sola med pappa. Solade dock bara typ 1 timme så fick ingen bränna om man säger så . Kom hem, åt pizza och sen fixade jag mig för lindhas födelsedag och hon blev 16 barre!
De bjöds på mycket gott osv. och de var riktigt mysigt. Vaknade upp idag vid nio och somnade sent så är riktigt trött... Lindhas mamma skjutsade mig coh Viktoria till håga station och vi tog bussen tillsammans,sen åkte hon vidare till stan där hon bor och jag till nynäs.
Nu har jag kommit hem och har nyss duschat! Skönt som FAN. nu ska jag kolla hur varmt de är! puss och kram, ikväll blir de sova hos Felicia Höglund och imorgon Grönan!
Saknar dig lofiseeen.. :( <3

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0