hos moder

Sovde hos min mor ifrån igår tills idag. Första gången sen jag flyttade! Iallafall, vi gjorde inte så mycket igår, var på nibble vilket sög, så dit ska vi inte igen. Vi firade med min kära kusin & hennes mor. Det var trevligt, dock så vare ju tråkigt som in i baljan. Vi drog hem vid typ fem, käkade middag & sen tog jag de lugnt till typ åtta. Då drog vi till macken & köpte godis. På hemvägen såg jag Rasmus så jag gick dit för att hälsa. Hälsandet blev sen till att jag följde med han för att träffa Emelie & en massa andra människor. Det var rätt trevligt, tills vi fick springa för livet ;)
Jag vet att jag ser ut som en rödhårig, svenne med kines ögon, som har världens största panna.

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0