Så det har gått.

Från början tills där jag är nu.
Jag började på cheeleading någon gång i mitten/slutet av augusti i Haninge power cheer & dance. Laget jag började i hette Cats & vi tävlade i minior fortsättning. Min första riktiga uppvisning var juluppvisningen 2009.

Min första tävling var DM 2010 den 28 mars, då vi hade ett helt annat program. På DM kom vi även etta.
Min andra tävling var RM 2010 i Juni där vi också vann.
Efter RM blev det inga mer tävlingar. Vi hade världens bästa dagar ihop som avslutning. Det finns en massa bilder där ifrån, men dom kommer inte upp.
Somaren gick & det var dags för tryout eftersom dom flesta i Cats skulle bli juniorer. Tryouten kom & dom flesta kom in.
Cougars första uppvisning kom. Det var dags för juluppvisning 2010.
DM 2011 kom & vi kom på andra plats.
Nu var det dags för cheer for children!
SM 2011 i borås kom & vi kom på tredje plats.
Efter SM kom Nordic Open. Där vi kom 7:a fast det egentligen inte skulle ha varit så. Orsaken till den platsen var att musiken spelades för långsamt & vårat program blev 3 sekunder för långt än vad det får vara. Vi fick 13 poängs avdrag & kom som sagt på 7:de plats. Vi ramlade alltså ner 5 platser.
Om tre timmar är det dags för att kämpa om att komma in i Cougars igen. Är jag taggad? Självklart! Även om detta år blir utan våran lilla glädje spridare..

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0