30/3

Hallå!

Mitt internet har varit nere sen igår därför blev det inte uppdratering igår. Men nu är det som ni ser igång och allt fungerar bra! Dagen har varit rätt lugn, var i skolan som vanligt och slutade 13.15 som alltid på onsdagar, träffade Antonia och några i hennes klass, fick springa till tåget, var på ett möte i Nynäs och träffade sedan Adam och åter igen Antonia. Vi var i centrum, åt kebab, träffade lite folk, åkte till coop och träffade mer folk. Jag åkte hem vid 19.20 och här sitter jag nu. Jag sitter för övrigt o lyssnar på lite Akon men ska snart göra mig iordning och sova.

Imorgon är det torsdag igen och jag ska nog till haninge tidigare än vanligt. Fast jag vet inte riktigt, men det blir som det blir. Jag ska dessutom till tandläkaren som jag inte ser fram i mot. Men på kvällen är det ju träning så det är ju bra.


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0