ensam hemma

tjena mellanbena. haha bara för jag har sån jävla bar humor;)
Jag kan berätta min dag lite sådär kort.. om de nu går.
Först var de skola och vi hade spanskaprov och jag tror jag kommer får ig. SUPERBRA JOBBAT FELICIA SJÖBLOM! fast nää. Sen hade vi nationella prov i NO också, suck ..
Aja efte min såkallad "roliga" skoldag drog jag hem till lovisa och vi hade superkul. Sån jävla sköön person så de finns inte! Vi gjorde våfflor och så strecha vi och sen kom även imane och vi tog några snygga bilder liksom, eller dom vart fina på dom iaf:)
Efter vi tagit bilder osv så var de träningsdags! Träningen gick hyffsat bra. jag äe inte riktigt nöjd, man kan nästan alltid göra bättre! Nästa gång ska jag köra fullt ut!
Aja efter träningen åkte jag hem, egentligen skulle min kära vän felicia vara med mig ikväll och mysa lite men hon mådde så sjukt dåligt så hon åkte hem till sig, hoppas hon piggnar till och blir bättre snart!
Nu sitter jag här helt lonely. not so funny om man säger så. någon kan ju höra av sig om den vill göra något, hahahahhahahahha.
Min pappa är hos en kompis och kommer inte komma hem försen typ inatt och malin och min lillasyster är i uppsala.
Känns så konstigt att vara själv och har så otroligt tråkigt. När man är så pratsugen också! som jag alltid är.
Aja, har nyss varit ute med hunden och känner att jag börjar bli lote hungrig, sen måste jag duscha sen blir de kolla på film ensam, kul? njaa, men skönt.
Vi får se vad sedan händer, men vi hörs snart!
Mina två undebara syrror!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0