Hola Guapas!

Sköööön vecka jag har haft denna vecka. Idag var de även halvdag. Skulle egentligen vara med och åka skridskor, men var på musiken istället för de är roligare plus att jag typ inte har några skridskor;) Hade i alla fall kul. Spelade trummor, piano och gjorde lite små truddilutter med min vackra röst, *HOST*

Har kommit hem för ett tag sedan. Druckit äppeljuice och nu ska jag lyssna på musik, kolla på film kanske och sedan kommer min allra bästa Felicia Höglund hit! WHOOP WHOOP:)
Nu ska jaga ta och dra, outfit kommer kanske läggas ut senare. Puss&kram skumbanan!

Lycklig tjej!


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0