Igår/idag/just nu!

Tjeeeena mittbena! Nu har jag kommit hem, eller rättare sagt för mer än en timme sen. Hade halv-dag i skolan och slutade 11, nice! Försökte mobilblogga igår, men de gick inte, vet ej varför så de var därför ni inte fick någon uppdatering igår! De som hände igår var inte mycket. Gjorde kemi-prov som de gick hyffsat på, G. Sen ska jag komplitera och massa för att få ett VG om jag har tur, men de får vi se. Efter skolan åkte jag ner till pappsen min. Gick ut och prata med felicia med min hund Tarzan och var borta i ett tag. De var så skönt att prata med den bruden hon förstår verkligen! Var ute med min lillasyster Tilda i en timme och vi var vid lekparken:) Åt middag och sen tog de bara lugnt.

H&M beställningen har kommit hem, en del av de. Kunde ha nästan allt förutom en bikini som var för liten:(. Hoppas allt kommer snart. Lägger kanske upp några bilder på vad jag fick hem senare. Nu ska jag dricka oboy!



En bild på Tilda och jag igår när vi var ute!



Kommentarer
Postat av: Desiree

töta småsyskon!

2011-03-30 @ 12:10:24
URL: http://desire.devote.se
Postat av: Desirée

töta småsyskon!

2011-03-30 @ 12:10:54
URL: http://desire.devote.se

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0