Saknar dig Amanda Ulvefjord!

Tänk att vi känt varandra sen vi var små! Vi har då himla många minnen tillsammans! Vi har firat nyår, haft mysiga hemmakvällar och allmänt galna kvällar. Vi var som piff&puff som bill&bull. De var som vi behövde varandra för att orka. Vi visste alltid vart vi hade varandra och de vet vi fortfarande. Jag vill spendera mycket mer tid med dig. Förut kunde jag sakna dig efter att vi inte setts på bara högst en vecka. Vi sov hos varandra till och med på vardagarna liksom! De var alltid du och jag. Om de var någon jag skulle vara med var de alltid dig jag kollade med först. De var du och jag helt enkelt. Jag önskar jag bara kunde spola tillbaks tiden och leva i de nuet. Fan va lycklig jag är.Får fan glädjetårar.

Kom du ihåg när du sa att du skulle flytta. Hur jag reagera? Jag försökte hålla tårarna inne men de gick inte. Kom ihåg att du hade en vit tröja på dig och att jag smetade ut mascaran på hela din tröja. Att din mamma sa: Felicia ni kommer ses, ni kommer inte tappa kontakten, ni kommer kunna ses men kanske inte så ofta som ni brukar.

Jag vart helt skakis. ovh vi höll om varandra en lång stund och bara grina. Åh shit alltså grinar nu med...
Jag visste inte att vi då inte skulle ses så sällan. Tänk på ett halvår har vi träffats 3 gånger.. fyfan, jag vill ju träffa dig varje dag. Du kan va en retsticka och förlåt för att jag blir lätt sur ibland men så ska de vara med vänskap. Man kan inte alltid vara sams, man kan bli lite småsura men vi löser de alltid på bara några minuter.

Du vill inte veta hur mycket du betyder för mig. De är nu jag börjat inse mer och mer vilken underbar bra vän du är! Kommer ihåg ännu en kväll då vi pratade ut om våra jobbiga stunder och vi grina ännu en gång.
kommer ihåg stunderna då vi skrattat och haft så himla kul tillsammans!
Jag vill aldrig förlora dig. Jag känner att de är något som fattas och de är du. Faaaaaaaaaaan. jag vill att du ska vara här hos mig hela tiden, så som de alltid har varit men tyvärr kan jag inte göra något åt saken.
Du ska veta att du är ljuset i mitt liv, du gör mig så glad! Utan dig är jag inte hel.
jag kommer bära tröjan jag fick av dig i somras "here comes the sunshine" och tänka på vilken solstråle du är!
Jag älskar dig Amanda Ulvefjord! de går inte att beskriva med ord, de går bara inte, skulle kunna säga de hur många gånger om, men de går fortfarande inte men säger de ännu en gång: Jag äslkar dig bästavän! Du är verkligen en vän alla borde få ha. Är så glad över att jag träffat just dig av alla människor, hoppas vi ses snart igen! saknar dig för mycket annars!

Du är guld värld!

/Felicia Sjöblom

 


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0