Stressad

Tjeeeeeeeena. Lite lagom stressad. För typ allt just nu. Skolan tar kåååååååål på mig, vill bara lägga mig ner och dö pga alla lärare som ger mig miljoner läxor! Får ju förfan ingen fritid... Haha som vanligt hamnar jag vid datan när jag säger att jag inte ska vara inne så länge. De här har jag att göra i skolan, lite ligger jag efter med dock:

* 3 Engelska uppsatser/inlämning.
*Spanska-prov imorgon
*Matte-test imorgon
* Nationella prov i NO tills imorgon
*No-prov nu på måndag
*mixervalet i hemkunskap

Nej men vadå mycket att göra?
Kanske dags att sätta igång?!

Hej jag vill tillbaka. Sola,bada och ta de lugnt!


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0