Thats me - Felicia Höglund

Hejsan svejsan Felicia Höglund här. Jag hade tänkt att göra som Felicia gjorde, alltså att berätta lite om mig själv.

Som ni såg här uppe så heter jag Felicia Höglund. Jag är 13 år men fyller 14 den 24 maj. Jag bor för tillfället i en fosterfamilj i Ösmo. Men i vanliga fall bor jag hos min mamma Helene med min lillebror Charlie i nynäshamn. Jag gick på Viaskolan i Nynäshamn, innan jag flyttade till Ösmo. När jag flyttade bytte jag till Vanstaskolan och där trivs jag som fisken i vattnet! På min fritid är jag med mina kära vänner, tränar cheerleading med vårat kära lag Cougars eller sitter vid datan. På DM fick Cougars silver som vi borde vara väldigt stolta över eftersom det är våran första år som junior avancerad. Jag och Felicia tränar 3-4 gånger i veckan i Haninge. Föreningen vi tränar i heter Haninge power cheer & dance. Det är en utav Sveriges bästa cheerleading föreningar.

Jag är ca 168 cm, har grön/blåa ögon. Jag har brunt hår som är lite längre än axlarna. Jag har känt Felicia i fyra år och tro mig, hon är en vän som alla bör få!


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0