Om mig - Felicia Sjöblom

Hejsan! Vi är två stycken som kommer driva denna blogg tillsammans. Båda heter alltså Felicia om ni inte hade tänkt på vad vårat bloggnamn är;). Jag heter Felicia Sjöblom. Nu hade jag tänkt att berätta lite om mig. Jag föddes den 20 juni år 1995 på nacka bb. Sen dess har mitt liv bara sprungit fram. Jag har en Pappa som heter Joacim och en mamma som heter Charlotta. Mina föräldrar är skilda.Min fader har träffat en "ny" kvinna (fru) för typ 10 år sedan, alltså har mina föräldrar varit skilda lång tid, de skilde sig när jag var drygt ett tror jag. Jag har en helsyster som heter Desiree och en halvsyster som heter Tilda som båda fyller år i september fast min storasyster blir 20 och min lillasyster blir 3.


Jag bor med min mamma i Västerhaninge och med min pappa i Nynäshamn. På fritiden är jag med kompisar och tränar cheerleading i samma lag som min andra bästavän Felicia som jag även har bloggen med.
Cheerleading har jag hållt på med sen jag gick i sexan. Har aldrig fått känna känslan av att vinna guld men hoppas att jag får göra de någon gång i livet!
På DM kom vårat lag 2 och de var mycket bra tycker jag.

Många människor, mina vänner brukar beskriva mig som en väldigt social person som inte gillar att sitta still.
Att jag är otroligt envis och vill ofta få som jag vill. Jag har ibland lätt för att bli sur för småsaker men är de inte en lång tid utan brukar blicka frammåt och inte tänka på de gamla om man säger så.
Många brukar ofta säga att jag sprider glädje och är positiv och de gillar jag att höra.

Jag älskar att skratta. De är så härligt. haha. Skrattar åt allt nästan.
Jag är en busig tjej som gillar göra knäppa saker haha. Gillar att bjuda på mig själv.
Jag har inte bra självkänsla tyvärr.


Jag är en lång tjej runt 172 (ochgillar inte att vara lång, snarare hatar) Men tycker de är fint på alla andra:)
Jag har blåa ögon och långt brunt hår.

De var lite utav mig/Felicia Sjöblom


Bjuder på en bild på mig








Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0