tidsfördriv..

1: Tre namn jag lyssnar till: Felicia,flisan, smulan
2. Någonting jag tycker om med mig själv: kanske att jag har långa ögonfransar
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Typ mycket,nästan allt
4. Detta är jag rädd för: Ormar, spindlar & att mina närmsta ska dö och jag själv
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Pengar, träning & sovmorgon
6. Två saker jag absolut inte kan göra: skruva i cheerleading och dubbelskruva i cheerleading
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med människor( typ socialberoende)
8. Detta vill jag göra just nu: tävla, vara med någon, ha kuuuul..
9. Bästa känslan: Kärlek, beröm & att tävla
10. Värsta känslan: Känslan när man är sviken arg eller besviken på sig själv
11. Du vill bli: Bäst på allt
12. Jag vill gifta mig: Om jag vill!
13. Följande saker vill jag göra innan jag dör: finns massvis
14. Något jag vill ha i present: systemkamera,pengar,mobil,navelpiercing,mjukisdress m.m

15. Detta har jag på mig just nu: handduk 
16. Favoritkläder: Mjukis eller uppklädd
17. Favoritdjur: hund
18. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Typ allt, älskar lyssna på musik
19. Favoritlåt(ar) just nu: -
20. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: idrott,musik&Bild / matte,no, spanska&Engelska
21. Stjärntecken:Tvilling (20/6)
22. En bok jag älskar: Pass
23. En film jag älskar: Den listan kan göras låååång
24. Tv-program jag gillar: -
25. Favoritdoft: DKNY äpplet
26. Detta äter jag gärna: BEN AND JERRY'S♥
27. Dricker helst: oboy, läsk
28. Favoritgodis: gillar typ allt godis, mest choklad!
29. Hit vill jag gärna åka på semester: Newyork, London,hawaiiiii typ överallt!
30. Färg på mina ögon: Grå/blå/
31. Min längd: 1.72 , HATAR DE!! 
32. Jag tror på: jesus vettu..nej men jag vet inte, ett liv efter döden hoppas jag på!
33. Jag spelar: Piano
34. Person jag beundrar: Alla underbara
36. Så här bor jag: Lägenhet på två olika ställen haha
37. Lever du livet? Klart som fan! 
38. Det här tänder mig: Snygga, sociala & fint klädda killar
39. Det här gör mig avtänd: Fula, kaxiga killar som tror att dom är något
40. En hemlighet jag vet: Säger jag det här är det ju ingen hemlighet längre 
44. Bästa present jag fått: haha, alla presenter är bra
45. Senaste skivan: vet ej
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: inget
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: min längd!! Mage, fötter och lår
48. Udda förmåga/egenskap: vet inte, typ allmänt udda
49. Om jag vore ett djur skulle jag vilja vara: Lat & fet
50. Vad lyssnar du på just nu: Film
siffrorna kan vara i olika ordning, men de blev bara så, här vet ni lite bara för jag har sååå kul ;)


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0