alla i cougars, tack för att jag fick träffa alla er!

Kom nyss hem från en bra träning med bästa cougars!
Träningen gick bra, vi testade lite **** och de var superkul!
Snart blir de åka med cougars till Finland och tävla också, ojojoj så tiden går fort.. De vill jag inte.
Finland blir den sista tävlingen med laget cougars sen blir jag för gammal.:(
Åhh. gud va ledsen jag blir, :( nej nu grinar jag snart inte kul alls. Men jag får väl ta vara på den lilla tid jag har kvar i laget ... nej nu orkar jag inte, måste tänka på något positivt och hoppa in i duschen!.
Godnatt kommer nog inte orka akriva mer ikväll.
Puss&kram/ En ledsen felicia sjöblom
Världens bästa lag. Tack för jag fick träffa alla er! Ni fattar nog inte hur mycket jag älskar er...
Ni är guld värda och jag kommer heja och skrika mig hes på er på Dm och Sm nästa år, även fast vi inte kommer gå i samma lag. Men som lilla söta Antonia sa: En gång en COUGAR alltid en COUGAR.
Tack lilla söta du, de värmde mig faktiskt!<3 Hoppas bara att de stämmer.. :)
snyftsnyft. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Antonia

Nu fick du mig att börja gråta :( Hjärtat du kommer ALLTID vara en Cougar! Loveu i massor!!! <3

2011-05-10 @ 22:32:51
URL: http://tonnas.blogg.se/

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0