BOOOORÅÅÅÅS!

Tog en så kallad "lag bild " med cougars och dimonds
och vi kallade oss typ : Cougmonds♥ som min älsklingsblogg skrev;) http://corneliaosara.blogg.se
Lördagen, då vi alla glada tjejor hejade på eagles och fabest
Jag och imane!
En bild på mig
Jag och imane igen! söta du!
Bara för att jag är biff så bär jag världens minsta brudar!
OHJAA, värsta BIFFEN.. NOT
Cornelia och moa bär jag;)
från vänster:jag,cornelia(ryggen emot), sara,olivia och lofiseeen
¨
Vi var så busiga att vi byggde i Borås så kallade "centrum" och gjorde staden osäker..
SNYGGING!! Lofiiseeeen !!
barbie-cheerleader!!
Söta sara och jag!
Bara för vi är så grymma så klarar vi bygga på B-nivå fast vi kör på A.. ;))
ÅHH, så söt hon är! (ANTONIA)
Så fin du är Felicia Höglund!
Två söta bruttor, moa och felicia!
Sara ,isabell och moa, as söta!
Sara och imane! Så fina i de härliga vädret!
Vi byggde lite med dimonds, (moa som topp)
Två underbara tjejor!
Olivia som snurrar!
så vackra!
Mikalinn och moa!
lite bilder var de ifrån, får se om jag lägger upp fler/ Felicia Sjöblom

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0