engelskauppsats= check;)

Engelska-uppsatsen är klar, hoppas den räcker för ett VG!!
Nu är de bara lämna in MVG uppsatsen i Religion, MVG uppgiften i mixervalet, sen är jag helt klar(hoppas jag) men de får jag ta någon annan dag.
Kanske måste fixa med mina bilder på bilden, men jag kommer nog ändå bara få VG pga hans som tycker jag ritar för en VG elev... Aja, nu är de duschen som väntar, tror att de kanske blir något mobilblogg eller något senare, dags att gå plingeling/Felicia Sjöblom
P.S bara jag som tycker att Felicia Höglund uppdaterar DÅLIGT? Kom igen nu tjejen!
Orkade inte leta upp en ny!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0