gamla bilder




elin och jag i sexan eller sjuan. Kommer ihåg att vi alltid sa: melon-felicia och melon-elin och sånt då! haha


Jag och elin sommarlovet till sjuan eller sexan. Saknar de vi hade faktiskt just den tiden.

Elin Ahlgren och jag, vet inte vilket år de var, emn måste ha gått i sexan tror jag

Jag och Jennifer förra året!


Sofia och jag hösten 09

Jag och lindha- sommaren 09


I sexan eller sjuan. Sofie, jag elin och alexandra


Hästen och jag, förra året


Jag och evelina när vi gick i 4:ran


Kusinerna - 06 och min syster


Sommar 10, då vi var några i laget på årsta havsbad och hade de roligt!


Julia och jag 09, sknar de som fan!


Jag och Felicia Harlin. Sknar dig massor! synd att vi inte träffats på jätte länge!

Jullan och jag 09. Söta och små!

typ grinar lite åt dom här tiderna.
För att jag är så  glad över att fått dela en tid med er en del av mitt liv, fan att tiden måste gå så fort och att saker förändras hela tiden. Fast ibland är de bra att saker förändras med ändå :)

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0