godmorgon

Jag vaknade för inte så länge sen. Jag skulle ju ha sovit hos Emmelie igår, men folk blev sura så jag drog hem till mamma och sovde här. Orkade inte med sura miner. Men jag ska inte klaga, jag har en mamma att komma till även om det är som det är.

Ikväll är det träning. Den sista med Cecilia.. Lite tråkigt för våra träningar har gått as bra med henne :(

Men nu ska jag tjata på min mamma så hon går till ica och köper frukost. Hon och Charlie kom ju hem igår från min morbror som dom har varit hos i en och en halv vecka.


Kommentarer
Postat av: felicia

GRYMT BRA BLOGG :D

2011-05-01 @ 16:22:11
URL: http://felliiee.blogg.se/

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0