Hemma!

Hej alla där ute! har kommit hem för ett tag sedan. Ikväll blir de bara ta de lugnt osv. Är superdupertrött och skulle behöva sova ett tag. Har huvudvärk för har grinat så mycket. Mene men , livet fortsätter. Sista tävlingen med Cougars slutade 7 av 11 lag tror jag. De var fel på våran musik så den var 3 sek. för lång och de var synd för annars kunde vi fått silvret, men men, vi vet ändå att vi kunde tagit silvret om de inte ar fel på musiken. Vi satte programmet toppenbra och jag var så överlycklig att jag grinade!, en riktig grin-pelle är jag;)
Men nu är de bara några få träningar kvar med Cougars!
Men jag håller på att lägger in lite bilder som har kommit upp på facebook av tränarna! See yaa lateroo


Emy och jag!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0