jobbigt värre

Sitter o tackar alla som har skrivit ett ''grattis'' i min logg på face. Så jävla jobbigt! Över 200 st som har skrivit. Fattar inte hur jag pallar. Men tack till alla som har grattat mig! Födelsedagen för övrigt var ingen speciellt, jag har haft bättre. Men jag fick ju vara med laget, det var ju bra. Fast Felicia var inte med..

Vi jobbade igår vid univeristetet eftersom det var vårruset. Idag är det de igen, så då ska vi jobba där igen. Vi får dela ut flera tusen matkassar, skit jobbigt men roligt. Igår när det var som stressigast så ringde Felicia, och vi snackade lite. Det kändes så konsitgt o vara med laget utan henne.. Det är så tomt. En puma saknas verkligen.. En i flocken är borta :( Nä jag kommer börja grina snart!


Klassiker!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0