Torsdag

Hello! kom nyss hem för ett tag sen till mamma. Igår kollade jag och Evelina på film när vi kom hem från handen. Fick med mig lite saker hem från när vi handlade också, men de får ni ta oxh se senare för de är hos pappa.
Hade studiedag idag så fick sova ut, SKÖÖNT!
Städat rummet har jag också gjort hos pappa som tydligen var ett måste.. -.-
Men nu är de i alla fall gjort och de är snyggare än innan. Nu hade jag tänkt ta något att äta, sen blir de rulla mot träningen och tror jag åker med Valentina dit!
Snart får ni en outfitbild från idag!

majken och jag, fick ingen ny bild pga för jag bloggar från mammas dator!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0