trååååk

Vem?
Vem sov hos dig senast?-Det var ju typ 4 månader sen men Felicia
Vem pussade du sist? - Ehm.. Kevin kanske
Vem tror du tänker på dig just nu? - Den som läser heheh
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? - Laget, eller dom närmsta
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? - Robin
Vem har du senast ringt? - Mamma
Vem kommer du aldrig att förlåta? - Den/det
Vem hade du sex med senast? - Roliga frågor osv

Vad?
Vad får dig att bli rädd? - Att förlor dom jag älskar, eller att jag ska börja missköta mig som fan
Vad gjorde du i helgen? - Det är helg hehe, men var med Rasmus och dom! :)
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? - Tänker inte ens tänka tanken.
Vad har du på dig just nu?- Mjuckiskläder
Vad tänker du på just nu? - Dom här jäkla frågorna
Vad för mobiltelefon har du?- Samsung äckel
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? - Vit, ljusblå, mörkblå

Är?
Är du snygg?- NÄ.
Är du brunett? - Yeah! :)
Är du orolig för något just nu? - Pytte
Är du lycklig? - Upp och ner
Är det snyggt med rosa strumpor? - Nej ^^
Är du kär? - Neeeeej
Är du oskuld? - Om!
Är du mysig? - När jag vill
Är det snyggt att vara riiiktigt smal? - Man måste ha former
Är du ensam just nu? - Ungefär
Är det soligt ute? - 50 av 100

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? - Vem har inte?
Har du blivit sviken av en vän förut? - Tyvärr
Har du plattat håret någongång? - HAHAHA AAA
Har du något husdjur? - Två missar hos mamma
Har du gått ner i vikt förut? - Yes
Har du hål i naveln? - Vill ha.
Har blåa ögon? - Ibland
Har du varit i Asien? - Nejnej

Vill?
Vill du ha breda höfter? - Har äckliga höfter så tyst
Vill du vara smalare? -Ha finare mage.
Vill du ha en hund? - Har typ hund, men vill ha liten egen
Vill du att det ska vara soligt nu? -ASSÅ JAAAAAA
Vill du ha sex just nu? - Neeeeeeeej
Vill du vara singel? - Men herreeeee
Vill du sova just nu? - Sov för en halvtimme sen heheheh

Kan?
Kan du cykla fort? - Jag är snabb som vinden!
Kan du sminka snyggt? - Sminkar mig själv typ naturligt.
Kan du springa långt? - Ända till kina
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka?- Absolut inte!
Kan du bita dig i tån?- Jaaaa :$
Kan du vara sparsam med pengar? - Mhm :)
Kan du vara utan sex tills du är gift? - Fråga gudarnas gudar

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? - Finare
Hur vill du bo? - HEMMA
Hur är ditt drömjobb? - Hotell typ
Hur mår du egentligen? - Vem bry sig?
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? - Snäll, snygg, förstå mig osvosvosv
Hur många solglasögon äger du? - Dom gick sönder... :((((
Hur länge ska du vara vaken idag? - Tills jag somnar?

Ska?
Ska du sova snart? - Timmar kvar
Ska du utomlands i år? - Finland hehehe
Ska du ha något svart på dig imorgon? - Det har jag alltid
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? - Men jag älskar båda
Ska man va lång eller kort när man är kille? - Lång är bra, men kort duger
Ska du duscha i morgon? - HAHA JA
Ska du köpa något i veckan? - Jag är inte synsk
Ska vi sluta ställa frågor nu? - Men ja.

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0