trötter

Dagen har varit awesome, och nu är jag skit trött..
Dagen började med ett ös regn när de var skoljogg. Jag hatar o springa bland folk så jag gick först med Wilma  & Sheila, sen gick jag bara med Wilma, sen med även Nellie. Men båda dom två sprang iväg så jag gick till slut med Vargas, Issa & Fredrik. Vi kom typ sist hahaha ;) När vi hade kommit i mål följde jag med Sheila & Julia hem till Julia för o duscha osv. Vi drog tillbaka till skolan runt halv tolv & kollade sen på 9B mot lärarnas match, där lärarna tyvärr vann. Efter det drog jag hem och städade.
Lite senare drog jag & Binta till nynäs där vi mötte Emma, Madde, Millan, Josefine och en massa andra människor för att kolla på Nynäs-Ösmo. Matchen gick inte så bra, den slutade som 1-1.. Lite synd, men bättre att det blev oavgjort än att Nynäs vann.
Efter matchen vid tåget träffade jag på Rasmus med en massa andra människor, och det var rätt trevligt.
Men nu svider ögonen, godnatt!
Detta var en kväll i via, seriös tjej.

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0