valborg!

Tjeeena. Gårdagen var i alla fall awesome.
De började med att emy åkte hem och senare kom min bästavän amanda hem till mig. vi fixade oss inför valborg.
När vi var klara så drog vi hem till Emmelie där även Rasmus var.
Vi var där och snackade och sedan så åkte vi med bussen ner till pizzan och åt.
Efter vi ätit klart så drog vi till niksta fär flera folk var. Dock var de nte så kul. Sen kom även Felicia Höglund och vi drog till en fest i gröndalshallen. Fick betala 60 kr, men de var de faktiskt värt! Träffade massa roligt folk osv.
Dock blev de bråk mellan vissa så vi drog runt halv 12(?) tror jag att de var..
Sen så drog Felicia hem till sin mamma och vi andra hem till Emmelie.(cricke,emmelie,rasmus,amanda och jag)
Somnade runt fyra inatt och vaknade först 7, sen 8 och sen gick vi upp halv tio så har inte sovit så mycket.. nej men nu ska jag äta godis som jag fått av mamma!



Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0