66 Frågor om mig

1.vad heter du? - Felicia Sjöblom
2.hur gammal är du? - 16 år
3.hårfärg ? - Brunett
4.lång / kort ? - 173
5.skostorlek? - 37/38
6.är du kille?-  naaaeej
7.är du tjej? - Jag var det sistjag kollade...
8.runkar du ofta? - Om jag gör! Ni ska bara veta!
9.är du singel? - Nej, det är jag inte
10.skulle du kunna starta ett förhållande nu? Jag har redan världens finaste kille och det har "startat"
11.är du intresserad av nån tjej/kille? JAAAAA FÖR FAN, har ju min pluttis!
12.har du ett förhållande? - JA, sedan ett par månader tillbaka!
13.är du tjock? - jag tycker inte jag är tjock, men jag tycker inte om att jag blivit lite större runt midjan.
14.kan dina föräldrar lita på dig? Ja det kan dom
15.har du glasögon? - nej det har jag inte
16.har du bra självförtroende? - Nej jag har verkligen inte de, dock försöker jag jobba på det men det går inte så bra;/
17.har du blivit sviken nån gång? - Ja, det har väl alla blivit?
18.hur är ditt humör just nu? - det är bra, dock väldigt trött och jag längtar så mycket till helgen!
19.har du testat på knark? -  AA alltid, jag och mina tuffa kompisar på fria sitter bakom en buske
20.tycker du om jordgubbar? - Yeahman!
21.har du druckit dig full nån gång? - Nej
22.har du testa snusa? - neeeeeeej
23.har du rökt någon gång? - ja, jag har testat, men det var länge sen.
24.har du några syskon? -  Stora syste och lillasysterr♥
25.vad har du för mobil? - xperia, soppmobil
26.tycker du om att sola? - Klart jag gör!
27.gillar du grillat? - ja
28.favorit film? - beror på med vem man är med och om man är själv eller inte
29.hur mår du? - bra
30.lunarstorm eller bilddagboken? - inget av det
31.är du snygg? - Neej det är jag inte.
32.vad är de bästa me dig - Jag vet inte vad de bästa med mig är, kanske att jag försöker sprida glädje till alla.. dock lyckas man ju inte alltid haha!
33.vad är de sämsta me dig? - Typ mycket
34.kan du cykla utan händer? - japp, eller jag kunde, nu vet jag inte ;/
35.har du moppe? - Nej
36.har du körkort? - nej
37.har du magrutor - hade förut, för länge sen ,har inte längre
38.vart bor du ? - hemma
39.trivs du där? - aa då
40.favorit stad? -  Stockholm
41.är du bisexuell? - nej har ju kile?
42.vad tycker du om bögar? - inge fel på dom alls.
43.ska din tjej/kille helst va lång eller kort - skit samma hur lång, dock så är det ju bra om han är längre än mig vilket min kille inte är, hehehhehe;)
44.vad tycker du om fotbolls-vm? - håller inte koll på sånt
45.vilket lag i allsvenskan håller du på? - vet ej
46.om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? - Sverige, dock skulle jag vilja bo några månader i ett annat land någon gång
47.dricker du? - nej
48.har du tröttnat på frågorna? - ja typ.
49.bra då fortsätter vi - så roligt...
50.har du egen dator? - ja
51.egen tv? - ja
52.har du dvd? - Ja
53.har du boxer? - nej haha
54.har du stor säng ? - nej inte tillräckligt!
55.har du stort rum?  - nej små rum
56.hur många kuddar sover du med? - 3 kuddar
57.har du bra kontakt med dina föräldrar - ja
58.sova ensam eller med någon? - med någon
59.vem sov du senast med? - cia
60.när la du dig inatt? - somnade runt 01.15
61.när vakna du imorse? - 06.30
62.vad heter du på msn? - felicia sjöblon
63.vet du någon som äger en blogg? - ja
64.vad har du för mobil nummer? - skit i de du
65.vem hade du senaste msn konversationen med?-vet ej, använder inte det längre
66. Vem skulle du göra vad som helst för? Familj, mina närmaste vänner och Anton!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0