Fuck tard.

Jag hatar tisdagar. Jag hatar att det är skola så jävla tidigt, jag hatar att dagen är så lång, jag hatar att vi har no och matte efter varandra, jag hatar att jag måste byta om och köpa mat på 40 jävla minuter, jag hatar att jag har mottagning men radion inte fungerar, jag hatar att bussarna från vh och hem
Inte paSsar mitt tidschema så jag måste hå 13 jävla minuter förtidigt. Jag hatar att jag kämpar och kämpar med
Äckel matten ändå får jag äckel F på varje jävla prov. Jag hatar att bussen gungar så jävla mycket. OCH jag hatar att få smällar så man inte kan andas för de gör så jävla äckel ont. Jag hatarhatar hatar allt idag. Idiotdag.


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0