Härlig helg!

Tjena mittbena!

Har kollat på the holiday på tv:n och bara haft de så mysigt som det kan bli utan min älskling. I fredags efter skolan var jag med min fina fina vän Sofie. Vi hade det superbra och sen så gick jag hem och duschade och fräscha till mig lite haha. Sen så åkte jag till Bålsta till min allra bästa kille och vi hade de som vanligt mysigt! Igår hade vi varit tillsammans i 2 månader(grattis till oss) haha. Men på lördagen gick Anton upp jättetidigt och jag låg kvar i sängen och vaknade runt 12 när underbara Alva smsade mig. Jag var med alva hela dagen fram tills Anton kom tillbaka vid fyra ungefär. Jag och Alva gick och handlade choklad och chips och kollade på tv och film. Sen kom Anton och vi kollade på flera filmer och hade det superbra!

Nu har jag tränat idag och träningen gick bra och sånt. Jag har kommit på att det är inte långt kvar tills det blir lov, så härligt!! :D
Men nu ska jag draaaaaaaaaa, tjingeling!

Det blir en gammal bild på mig bara för skojs skull. Saknar mitt hår när det var så långt, R.I.P:(


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0