Skolan är så rolig så att man bara vill döda för att komma till helg.

Tjatja, sitter i skolan och lullar runt. Har mina två kompanjoner mickan och sofie bredvid mig. Längtar bara ännu mer till fredag nu när skolan börjat och med tanke på hur mcyket jag kommer behöva göra. Mitt hår ligger som en dränkt katt och jag känner mig riktigt söt utan smink - NOT. Men skit samma, de är ingen modevisning i skolan.

De är så sjukt kallt i våran skola också, så jag typ döör. hade linne på mig i dag och har frysigt hela dagen fram tills nu. Fick låna sofies tjocktröja, urgulligt! Är mätt i magen också, har ätit sallad, nyttig flicka jag är!

bli frisk snart emy, krya på dig !

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0