äääääääälska helgerna!

Tjihoop
Sov hos min söta kompanjon Felicia Höglund inatt. Mysigt, dock har jag en infektion, kul :(
Aja, man dör inte för de. Har ätit macka med min syster och mamma också och fått kläder av desiree, jättesnällt, tack syster! Ska fixa mig snart, eller om jag gör de hos antonia. vi ska till Samir som fyller år idag, ska gratta han lite, sen ska vi hem till mig och mysa hos pappa! NICE
Imorgon är de träning! Nästa vecka är de träning varje dag, sjukt kul, taggad till tusen!
Aja, nu ska jag kolla på en film innan jag antingen får skjuts av Ronny eller tar bussen till nynäs

Haha, kan inte säga den bästa bilden på mig, men mina kära kusiner är så fiiiiiina så!:)

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0