ge mig en iphone.

Nej men tjaaaaaaa!
Det var ett tag sen man var här och hängde hehe. Vad har hänt i mitt liv dom senaste två dagarna? Joo, igår efter skolan stressade jag hem, packade inför träningen och drog vidare till haninge där jag mötte upp mina fina vänner Felicia och Rasmus vid riksäpplet, sen drog vi upp till centrum. Satte oss på donken och käkade. Träffade Issa & Moa. Issa drog, Moa satt med oss. Betty, Wilma & Emma kom efter en stund så vi snackade lite med dom, sen drog jag, Felicia & Rasmus för att möta upp Emelie. Vi gick runt lite sen åkte Emelie & Rasmus hem. Jag och Felicia drog till gina, testade lite kläder, sen kom Moa, Betty, Wilma. Vi var med dom ett tag, sen var Betty tvungen att åka på sin träning så Wilma letade upp Emma igen. Jag, Moa & Felicia träffade Sara, Olivia & Issa. Vi tog en tidig buss till träningen sen vid sju så började vi träna.
Idag efter skolan åkte jag & Lovisa till stan för att jag skulle komma på kläder, men hittade inget så de var onödigt. Men jag har bestämt mig vad jag vill ha för lur, och jag vill verkligen ha en iphone. Jag ska ha en!
Förresten, jag flyttar till en ny familj snart. Någon jag inte har berättat hehe.. :D

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0