låten tar mina ord.

''Jag lovar dig, det e bara du
jag ska berätta något så lyssna nu, det är bara du som får mig att må bra
när jag tänker på dig och alla saker som vi gjort tiden gick så fort,
jag säger tack för alla dagar, inget är som förr och det vet du om
vet att jag har felat men det är inget jag menat
sårat dig med flit, du måste förstå att jag kan dö för dig
baby kom ihåg du är den finaste på denna jord det svär jag på,
den bästa vännen som man kan få, du får inte gå
jag älskar dig, har aldrig vågat förklara mina känslor för dig,
dom kommer alltid bevaras långt inom mig
jag lovar dig, det e bara du som får mitt att känna såhär''

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0