toppen helg!

Tjobree.
bra uppdatering, hahaha, fast nej.
Har i alla fall varit med anton min älskade pojkvän hela helgen!
På fredag träffade vi Vanja, Robin och Alva och kollade på film och hade de mysigt med varandra. På lördagen umgicks bara jag och Anton och hade de supermysigt. Har inte så mycket mer att säga förutom att den var superduperbra!
Idag har jag haft en sjukt lång dag. efter skolan gick jag och emy till bibblan och pluggade matte och no, nu ska jag snart sätta på en film med mamma, sen ska jag nog prata med Anton! :D
Imorgon så blir de matte omprov sen ska jag träna med Eagles! tagga"
aja, ska i alla fall kolla runt på face och bloggar, hörs sen!
Puss
Balen!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0