wiiiehoo kul kväll!

Tjena, bra uppdatering som alltid. Igår så kom jag ner till pappa var hemma ett tag på eftermiddagen till middagen. Jag åt pannkakor, vet ni hur gott de var eller? har typ inte ätit de på jättelänge! I alla fall, efter de så tog jag bussen till felicia och vi snackade ett tag innan vi träffade jocke,skåne,oskar,mikaela,emmelie,maria och joel. Vi gick hem till joel och satt där ett tag och pratade osv. Sen drog emmelie hem för hon mådde dåligt den lilla plutten och vi följde henne till bussen. Sen så drog jag maria och felicia hem inte så lång tid efter de. Felicia var så snäll att hon väntade på mig till bussen kom så jag slapp sitta ensam.
Nu har jag vaknat för inte så länge sen somnade rätt sent igår så är väldigt trött(?)
Har ätit frukost osv och sitter och degar, nu ska jag gå upp och kolla på film, min syster svarar inte, trååååååk. ska ringa henne snart!
PUSS

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0