WIIEHOO

har inte haft något internet, så har inte kunnat skrivit. men felicia har ju uppdaterat lite om vad jag har gjort. Anton har varit hos mig hela helgen. Vi har haft de supermysigt! i fredags var vi hemma och umgicks med varandra och i lördags så träffade vi ju felicia,tony,antonia och en snabbis sofia.
Haft en superbra helg i alla fall!
Men nu är jag väldigt trött. Kanske är för jag har varit så duktigt och städat mitt rum, fatta, jag har STÄDAT. haha otroligt alltså. Fick till och med applåd av min kära pappa och malin och lillasyster.
Puss
en liten del av min kära familj!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0