BAAAAAAAAM

För ett år sen, för sex månader sen, för en månad sen hade jag blivit ledsen när jag såg en bild på dig. Jag hade fått en klump i magen när jag såg ditt namn. Jag hade blivit tom på ord när jag hörde en låt som påminnde om dig. Men för fem minuter sennär jag såg ditt namn & din nya profilbild kände jag ingenting förutom skratt. Jag blev så glad när jag kände att jag hade kommit över allt och inte behövde bli ledsen. Nu vill jag bara skratta för hur dum jag har varit. Varför fällde jag tårar pågrund utav dig? Varför lät jag dig förstöra för mig på ung? Varför har jag låtit dig få mig svag? Aldrig mer. Aldrig mer ska låta dig sänka mig. Det är över nu. Och vill du veta en till grej? Jag blev inte ens ledsen när jag stod på samma plats där vi träffades för första gången. Jag blir inte ens ledsen när jag går förbi våran mötesplats på centralen. Jag har lämnat allt det där, och aldrig mer ska jag fälla en enda tår för dig.

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0