F Ö R L Å T

Jag ber verkligen om ursäkt för denna hemska uppdratering vi har haft dom senaste veckorna. Vi ska verkligen försöka bättra oss! Fast ni måste ju förstå att vi har fullt upp. Men tro mig, vi ska försöka fixa det här.
Egentligen hade jag haft mina kära Nynästjejer vid min sida just nu, men det blev ändrade planer.. Tyvärr. Hade sett fram imot den här helgen hela veckan, menmen!
Imorgon är det dags för det sista jobbet med laget. Vi ska dela ut medaljer, uschfyochblä. Det är bland de värsta som finns o göra. Där är så himla äckligt! Efter jobbet ska jag till min lilla familj i Nynäshamn :D

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0