Första riktiga tävlingen

Nu har vi gjort 1000 inlägg, tjohoooooo!

Nu ska vi börja med veckans blogg. Vi lottar ut tre vinnare, ungefär varje vecka.
För att vara med, måste du ha en blogg
.
Så här anmäler du dig:
* Du kommenterar det här inlägget där du meddelar att du är med och tävlar.
* Du skriver ett inlägg på din blogg, där du länkar oss och skriver att du är med
* I din kommentar, måste du också skriva att du har gillat & följer oss!
.
För att få extra mycket chans att vinna måste du:
* Göra det som står här ovan.
* Gilla oss på facebook.
*Följa oss på bloglovin.
Skit enkelt va? Tänk på att det är ni som får mer besökare! :)
Ni har bara några dagar på er att anmäla er!

Kommentarer
Postat av: amanda m

JAG ÄR MED FÖRFAAAAAAAAAAAAAAAAn!

och jag ska vinna, hehe.

gillar er på fb, följer er på bloglovin och har gjort ett inlägg!

2011-09-13 @ 19:38:22
URL: http://amandamolander.blogg.se/
Postat av: ♥ AMANDA ♥

Jag är med :) Har gillat på facebook och följer er på Bloglovin och har skrivit ett inlägg på min blogg!

2011-09-13 @ 23:14:49
URL: http://sneeky.blogg.se/
Postat av: Testaspåramigomnikanp12or

3 vinnare vinnar vad, äran att stå på eran blogg ? yay

2011-09-16 @ 16:15:17
Postat av: Testaspåramigomnikanp12or

btw jag pratat mycket bra svenskat..



(Vinner*)

2011-09-16 @ 16:16:03

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0