Hos emy-pemmy-pöööö


Tjena, är med denna härliga brud.
Igår hade min syster 20-årsfest för hela feta släkten och massa av hennes kompisar. Drog därifrån runt nio och sen så skjutsade mamma mig till emy. Kom hem till emy och vi drog till handen och träffade lill-kenny. Haha, gick till donken och tog en paj och var ute och snackade med honom. Träffade även saknade isabelle vid handen också! sen drog jag och emy hem och vi drack te och pratade i telefon och somnade runt halv 3.

Idag har vi ätit frulle och snackat med lindha på skype, nu läser emy i boken som vi ska ha läst ut snart, och jag har inte ens börjat(?) men de ska fixa sig, ska göra svenska-inlämningen, och de suger att man måste plugga på en sändag men sånt e livet! nu ska jag sätta igång att börja!
PUSS


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0