Jag ska klara det här.

Såg att inlägget jag skrev igår inte hade publicerats, så jag fixade de nu.

Men jaaaa, hur är det med er älsklingar? Hoppas det är bra för alla! Jag lever iallafall. Tänker mer och mer på skolan  nu. Jag ska seriöst klara alla ämnen i år. Jag ska få MINST e i engelska och matten. Jag ska seriöst nå min dröm. Jag ska få det jobb jag vill ha, jag ska tjäna ihop massor med pengar, sen ska jag till hawaii. Underbart! Hahahah. Nej men på riktigt, det är min dröm. Att åka till hawaii. Vill jobba på hotell där, men tror inte att de blir så asså. Ska satsa på ett helt annat yrke ;) Hoppas ni fattar varför uppdrateringen är keff!
Det här är bara början.

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0