jaghatarstress

Under den senaste tiden har det varit väldigt mycket stress runt om kring mig. Jag hinner knappt med att sova för att jag har så mycket o göra hela tiden. Har tex inte hunnit städat den här veckan. Känns riktigt bra att jag kommer få mindre månadspeng! Fast om jag har tur så är Lars snäll och ger mig pengarna iallafall. Men så fort jag försöker ta det lugnt, typ kolla face & lyssna på musik, så är det något annat som kommer i vägen. Och all den här stressen sliter ut mig TOTALT. Det har gått tre eller fyra veckor på den här terminen, och det känns som en evighet. Jag är slutkörd. Kommer det hara såhär tills åttan är slut, kommer jag gå under utav sömnbrist. Så jag hoppas att ni förstår varför det inte blir så mycket bloggning från min sida. Jag behöver göra en massa annat också! Men jag bloggar när jag har tid & ork.
Fasssssnar inte på bilder idag heller, super duper.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Bli medlem på bloggtrafik och pusha statistiken en bit uppåt http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lovisabernsveden

Ett litet tips bara om ni vill bli typ nästa kissie :)<3

2011-09-18 @ 00:13:35
URL: http://lovisabernsveden.blogg.se/

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0