Länking

Kommer ni ihåg att jag skulle länka den personen som skrev bästa svaret & anledningen till vilka gummistövlar jag skulle köpa? Jag skulle ju länka vinnaren för några dagar sen, men har varit jätte upptagen. Men nu är det dags! Vinnaren blev Ellinor Löfman!
Ellinors kommentar: Dom leopardmönstarde, sticker ut i längden.. Hur många har såna liksom? ;) sexigare än vanliga svarta, och ser lite roligare ut! piffar en outfit mer liksom. :) jag skulle tagit dom leopardmönstrade, lätt!
Här har ni Ellinors blogg! http://elliu.blogg.se/
Kommer ni ihåg att jag skulle länka den personen som skrev bästa svaret & anledningen till vilka gummistövlar jag skulle köpa? Jag skulle ju länka vinnaren för några dagar sen, men har varit jätte upptagen. Men nu är det dags! Vinnaren blev Ellinor Löfman!
Ellinors kommentar: Dom leopardmönstarde, sticker ut i längden.. Hur många har såna liksom? ;) sexigare än vanliga svarta, och ser lite roligare ut! piffar en outfit mer liksom. :) jag skulle tagit dom leopardmönstrade, lätt
Här har ni Ellinors blogg! http://elliu.blogg.se/

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0