.

Som ni har märkt i mitts tidigare inlägg så ÄLSKAR jag USA. Det är så himla härligt här, värme, billigt, god mat, starbucks (!!!!) och alla är så trevliga. Ochochoch vi får absolut inte glömma alla vältränade solbrända killar som springer runt med bara överkroppar. Jag avlider varje gång jag ser en snygg kille här. Why? Jo för att jag aldrig är fixad så det blir pinsam och för att dom är så snygga hahah.

Idag har jag fått några av mina drömmar uppfyllda. Jag har sett en tiger, klappat en känguru, sett zebror och en halv dröm till är uppfylld. Vad är det? Jo jag har sett en apa. Asså inte en liten apa som finns på Skansen, nejnej en stor. Kommer inte ihåg vad rasen heter, men ändå. Nu vill jag bara klappa en så är den drömmen uppfylld. Jag har även åkt USAs värsta bergochdalbana. Fyyfaaan trodde på riktigt att jag skulle dö! Har även druckit en milkshake från starbucks, så himla gott!


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0