Snodde en lista från Antonia

Lovar du att vara ärlig?
Ja
Du heter?
Felicia
Smeknamn?
Smulan,flisan,lullan(haha)pelle,fillan
Låtar som du sörjer till när du är ledsen?
Lugna låtar typ, oftast som påminner om något/något
Vad tror folk om dig?
Jag vet inte, brukar inte direkt bry mig.
Vad får du oftast komplimanger för?
ögon,ben,längd osv..
Vad säger du för att imponera på folk?
Haha, jag vet inte
Hur imponerar man på dig?
Att vara sig själv.
Brukar du ofta skratta för dig själv?
Haha ja, typ hela tiden
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
'Aha, tänkte väl haha<3"
Äger du några Converse?
Yes, ett par vita höga och Antonias låga. Men fler kommer jag köpa i USA
Var bor du?
Nynäshamn och Västerhaninge
Trivs du där?
GTrivs och trivs, aa det gör jag väl. Men gillar mer att vara i nynäshamn, för där är jag mer ute och träffar människor
Är du allergisk mot något?
typ inget.
Har du haft sex idag?
Nej det har jag inte
Hur svarar du i mobilen?
"hallå" eller typ "hej det är felicia" ibland "tja"
Antal timmar sömn inatt?
Typ mycket. Somnade typ runt 2 och vaknade vid 1.
Sov du ensam?
Nej, med Jonatan och Sofia
Brukar du komma tid?
till skolan ja, men inte alltid annars
När mår du bra?
När jag tränar, är med mina underbara vänner eller med min pojkvän.
När blev du fotad senast?
Hm.. kom inte ihåg typ fredags
Hur känner du dig nu?
pigg i huvudet, men trött i kroppen, mår bra!
Vanligaste färg på dina kläder?
Oftast jeans och någon enkel tröja bara.
Vad tycker du om fötter?
Fötter som fötter. Har inegt problem med de liksom, men vill helst inte ha de i ansiktet.
Vad saknar du?
Sommar, gamla minnen/tider,vänner, pojken!
Hade du en bra dag igår?
Ja det hade jag!
Favoritdryck på morgonen?
beror på.
Rakar du benen?
nej kör på håriga ben, yuummy. Skoja, ja det gör jag.
När brukar du oftast gå och lägga dig?
beror på helg eller vardags, men vardagar typ 1, typ helg 3
Är du blyg?
Nej, det skulle jag inte påstå, alla säger typ att jag är väldigt pratglad.
Sysslar du med någon idrott?
Cheerleading
Vill du hellre ha mail än brev?
spelar ingen roll. Men det hade varit fett kul med brev, skriver typ aldrig det längre ju.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Vet inte riktigt
Vad skulle du göra om du var kille för en dag?
stå upp och kissa, ha sex med en brud hahaha, typ allt liksom
Är du nöjd med ditt liv?
Ja det är jag!
Är du bortskämd?
Nej
Vad gör du imorgon?
Det är lov så sover med Sofia och Jonatan, sen ska jag vara med Antonia.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
beror på. Slösar inte så mycket nu försöker spara inför USA:)
Vad längtar du till?
Sommarlovet så grymt jävla mycket.
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja det har jag,mina vänner är värda guld!
Vad använder du för shampoo?
Olika
Vad är det finaste du har fått?
Min familj och pojkvän, även mina vänner
Hur gammal är du?
16, fyller 17 i juni.. kärring(?) haha
Tycker du om någon just nu?
Tycker om många personer, men älskar min pojkvän
Gröna eller röda äpplen?
Gröna hårda, saftiga
Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Det beror på vad saken handlar om. Men de tre som jag ringer pronto är Antonia,Felicia eller Anton!
Gillar du golf?
Nej
Vilken tid gick du upp idag?
1
Har du strumpor på dig nu?
japp
Är det okej att gråta?
Ja? klart! Annars skulle jag inte vara okej, för gör det väldigt ofta. Dock gillar jag inte göra det framför andra om det inte är så att man kollar på film, för filmer grinar jag till ungefär hela tiden. Dock grinar jag inte när jag gör illa mig så ofta, vill ju inte vara mesig haha

När grät du senast?
i måndags, kollade på film
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
Allt man kan tänka sig, men jag skulle försöka spara också
Bär du glasögon eller linser?
Inget utav dom
Tycker du att det är viktigt med märkeskläder?
Nej, självklart kan det vara kul att äga något plagg sådär, men det är inte något jag tänker på direkt.
När går du upp ur sängen en helgmorgon?
Beror på om jag sovit mycket under veckan och när jag gick och lade mig.
Vill du gifta dig?
Ja, det vill jag verkligen!
Vill du ha barn?
Om jag vill! Självklart vill jag de!
Solar du ofta?
Bara på sommaren
Är du bra på att laga mat?
Nja, kan ju göra enkla saker, men brukar inte laga mat, får mer maten serverad;)
Hur vig är du?
Jag tycker inte jag är vig för att gå på cheerleading, men kan gå ner i spagat. Ska bli vigare!
Är du musikalisk?
Jag älskar att sjunga, men helst inte framför andra människor. Sjunger typ aldrig seriöst om jag inte är själv eller med någon som står mig nära. Anton vill alltid att jag ska sjunga seriiöst för han vill höra hur jag sjunger, men det tycker jag är fett pinsamt haha
Vad dricker du helst när du är törstig?
Kallt vatten
Tror du på ett liv efter döden?
Hoppas på att man har det.
Tycker du om sushi?
Nej, bläääää
Bor dina föräldrar tillsammans?
Nej, dom separerade när jag var typ 1-2
Har du tandläkarskräck?
Nej, det har jag inte.
Har du någon gång gråtit dig till sömns?
Yes

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0