hey beautiful

heeeey, fick reda på att jag hade studiedag imorgon, så jävla skönt ska jag säga er!!
min helg har varit underbar med min älskling. På fredag vart det lite bus med hans kusin daisy och även prat med angela och robert. Sen typ bara hade vi det mysigt. Anton spelade lite även för han hade fått nya hörluarar av sin pappa. På lördagen vaknade vi typ halv 2. Typ gick upp och duschade tillsammans, sen typ åt vi frulle. Gick även och träffade kevin främling. träffade även Amanda ett tag och pratade med henne på väg dit!
Åt middag jättesent för anton hade köpt fel ingredienser haha. Men gott var det verkligen! Hade en supermysig dag och kväll! Idag vaknade vi vid 1. Typ åt frulle och sen skulle vi köpa glass på pia, men det var stängt så gick ner till centrum, mötte joel och snackade med han i typ en timme. Träffade gabbe,luddeoch någon mer som jag inte kom ihåg vad han hette, hehe.. Träffade ävem på Amanda och Alva och Malin!
Vi kom i alla fall till centrum vid 4 och åt glass och gick hem, åt middag typ direkt, sen bytte jag om sen åkte jag till träningen! TRäningen gick bra, och fick skjuts hem av mikaela i mitt lag, och nu har duschat/gjort hårinpackning, sjukt skönt!
Nu ska jag snart börja kolla på en film och sen sova!
Hoppashopppashoppas att jag kan träffa anton på torsdag, för då har vi varit tillsammans i 7 månader och jag åker till USA i nästan 2 veckor, kommer sakna han apmycket. Kommer typ inte ens kunna smsa eller prata i telefonen..:( Men jag ska ju förfan tävla FUCKING VM, SHOPPA,HA DET ASBALLT OCH SOLA/BADA WIIEHOO. kommer ju åka med hela feta laget, kommer bli awesome!!
jag älskar dig felicia, samma tröja,samma namn!<3

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0