Ibland vill jag bara packa och dra.

Blir så irriterad på allt. Hatar min hosta, hatar att jag inte har några kläder fast min garderob är överfull. Hatar landet. Hatar att bo så off. Hatar att min mamma flyttade. Hatar att min pappa aldrig har funnits för mig. Hatar att jag alltid ska vara så snäll, ställa upp för alla. Hatar att nästan ingen bryr sig tillbaka. Hatar hur de flesta beter sig. Hatar alla som leker pajas. Hatar alla som leker gangsters. Hatar alla som leker med känslor. Hatar att jag hatar. Hatar att du läser. Hatar att jag skriver. Hatar hela världen. Fuck off. Ha det bra. Tja vi hörs.


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0