bra söndag

Bra söndag var min överskrift. Vaknade tidigt med alva, åkte hem till mamma runt halv 1. Sen så pluggade jag faktiskt lite engelska, helt sjukt, mycket motiverad tjej;) Sen så pratade jag med min kära pojkvän ett tag, gick och handlade lite åt min kära mor, och åt middag, efter det tränade jag och träningen kändes faktiskt riktigt bra, nu är det bara 2 träningar kvar till dm, helt sjukt! Efter träningen åkte jag och mamma hem till min syster och fikade och pratade och hade det mysig. Ett bra slut på dagen!!
Imorgon efter skolan så åker jag hem till Anton och sover där, hallleelluuullliijja! Gud vad jag saknar plutten, ÄNTLIGEN! Men nu så ska jag lägga mig i sängen och sova så gott och hoppas på att det snart blir måndag.

internskämtet för kvällen: Ny dag, nya möjligheter! hahahhahahahha



"Japp, röda bikinin var på även här, Desirees bikini trillade ju nästan av"
hahahhahahhaha

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mina sötnosar<3

2012-02-12 @ 23:52:30
Postat av: Mamma

Mina sötnosar<3

2012-02-12 @ 23:53:03

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0