Dag 07- Min bästa vän

Det här är en svår fråga, eller det är svårt att svara på för jag har många bra vänner. Asså verkligen bra vänner. Och anledningen till att det har tagit mig så lång tid att skriva det här är för att jag har verkligen funderat ut, vem är min bästavän? Och jag har kommit fram till det idag.
Min absolut bästavän är Felicia. Det har jag vetat länge, men jag har som sagt många bra vänner, därför var jag tvungen att fundera hur mina vänner är mot mig osv.
Felicia är min bästavän för att hon finns för mig hela tiden. Hon lyssnar jämt på mig, har alltid något att säga, bryr sig otroligt mycket och hon får mig jämt att må bra. Felicia är en typisk glädjeperson, världens bästa faktiskt. Hon är den enda jag kan berätta allt för. Allt jag säger vet jag stannar mellan oss. Verkligen precis allt! Hon är så som en bästavän ska vara. Hon är en människa som verkligen är värd allt guld i hela världen.

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0