DM GULD

Traallallalala, sjukt bra alltså! är så jävla glad!! Anton har sovit hos mig i två nätter till idag, för han har sportlov, vilket inte jag har. Åh, vill ju ha sportlov med han samtidigt ju;) Aja. Har vääääldigt mycket att göra idag! längtar bara tills det kan bli fredag då mitt sportlov börjar. SÅÅÅHÄÄÄÄR underbart! Aja, nu måste jag läsa en bok i svenskan som ska vara utläst snart, så det är väl bara att börja läsa den då. Sen måste jag göra historia, ännu roligare -.- aja får se hur mycket jag pluggar, det återstår att se. PUSS
Fett söt 7:åring, haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!!

Hur skulle ni beskriva era lags sammanhållning???

2012-02-20 @ 20:19:29

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0