du är ett riktigt jävla äckel, ditt äckel.

Blir så äckligt förbannad på hur mycket jag har ställt upp för dig den senaste tiden, och du spottar mig i ansiktet. Du får det att se fint ut när du skyller på mig. Det är mitt fel för att jag blir sur. Klart som fan det är mitt fel att jag blir sur, det är ju J A G som blir S U R. Hör du inte hur dumt du får det att låta? Men vi kan säga så här också, vem i helvete är det får mig att bli sur? Kan det vara just precis D U kanske? Kan det vara du som säger onödiga, dryga, otrevliga och kränkande kommentarer kanske? Jo men jävlar, tänk att det är precis just så. Ditt lilla fån, blir så jävla förbannad så att jag vill spotta dig i ditt fula face och sen sparka på dig lika mycket som du spottar och sparkar på mig varenda jävla dag. Du är så jävla äcklig. Så jävla pinsam. Kommer hit och skämmer ut dig, vem fan tror du att du är? Vet du inte att folk redan har börjat bli less? Och vet du vem det är som mest har blivit less? Jo jag. Fattar du inte att jag har förlorat och glider ifrån mina vänner mer och mer bara för dig? Bara för att jag ska försvara dig och stå vid din sida, så förlorar jag dom andra. Jag sviker dom, bara för dig. Men tror du att det blir så mycket svika dom längre? Knappast. Jag skiter på riktigt i allt det som var, och ska bättre på den som är i nuet. Idiot, hoppas du är riktigt jävla nöjd nu.

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0