Haaaaaalliiiiihallååååååå

Tjohoo!

Käpte nya byxor igår, och jaa, dem är på idag! Tänkte att jag behövde införskaffa mig nya byxor, för kämnns osm jag springer runt i samma hela tiden. Ska kanske köpa ett par till senare, det beror på hur mycket pengar det går ut för den här månaden!

latade mig framför en film innan jag åkte upp till haninge och där mötte jag Felicia och Erika! MYS MYS innan träningen sådär! :) Träningen gick faktiskt bra, fatta, jag tävlar om typ 2 veckor och 2 dagar:O kan inte förstå!

Aja, nu ska jag tagga inför skolan, eller inte, men ska fixa mig lite till, måste borsta gaddarna! PUSS


haha long time ago. Saknar det här verkligen!


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0