Inte taggad på prov imorgon, mdn längtar förjävligt mycket till annat!!

Hej,ligger i sängen och kollar på tv och väntar på att Anton ska ringa! Imorgon ska jag var med Erika och Felicia, suuperhärligt!! Och på lördag kommer alva hit, whoop whoop, på söndag blir det träning, det är bara 3 träningar kvar till tävling!! Jag dör!! Så himla nervös! På måndag kanske jag får träffa min bebolito som jag snart inte träffat på två veckor. Jag vet att för er kanske det låter lite, men för mig är det en evighet sen! Hoppas verkligen vi ses då, annars lär jag dö av längtan, hihi! Men nu ska jag sluta, puss!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0